Thursday, September 07, 2006

一切很美,只因有你.

隔了好几天沒有blogging,感覺怪怪的.

I keep searching for the way to upload the music to my blog, been asking so many people but seem no one know how to do it, it sound's so difficult to me..... who can help me? After buying Corinne Bailey Rae's album, I keep listening and listening to her song "Like a Star", her voice's just totally melted my heart, wanna upload this song.... Annie promised to ask her cousin about this, mmm, hope I can get the good news from her....

我戀愛了.

在感情上摔跤了無數次,這一次,我嘗試說服自己,再勇敢一次.害怕与勇敢,一線之差.心理的掙扎,終須要自己克服.

他就這樣闖進了我的世界,擾亂了一切正規的思緒,讓理智的自己變得像小女孩一樣開心,茫然,不知所措.

我開始了一段愛情的旅行,終點是幸福.祝福我.

No comments: