Friday, August 25, 2006

我的第一次献给了舞台!

今天晚上的心情是紧张但兴奋的!从来都不曾梦想过自己会站在舞台上表演舞蹈,但今天,梦想实现了!尽管演出不尽完美,但排练的过程是甜蜜且一辈子都会记得的....

和一班年龄差距很大的小妹妹练舞,自己也感觉年轻许多!那股对于舞蹈的热忱,我感受得到.I will remember all your spirit and power, you guys rock and sexy! Jin, Mei Ling, Mei Ting, Qian Hong, Shuang, Si Mei, Xiao Min, Ye Ling.... I love you all!

排舞的日子令我想起从前打球的那一段青葱岁月.一辈子都会记在心底,一辈子.

下星期起就会开始装修店了,要做的要准备的还有好多.Menu的设计和价钱是我担心的,员工的去留是我担心的,装修的过程是我担心的,新菜色是否会得到顾客的青睐是我担心的,顾客会否到回头光顾亦是我担心的.....要担心的的确太多了,但这就是做生意最有趣的地方!充满挑战,充满生机....这是一场人与人之间的脑力激荡,interesting!

明晚还有一场表演,也是最后一场表演!我会加油!

3 comments:

annie said...

i was there....celest, you did very well, it's make me feel that i should start to learn NEW JAZZ...haha!
Anyway, i think ll start kick boxing next month, more suitable for me.
Next week will be very very BZ. Feel that my work is getting boring & boring. Should i change my job,i don't think so....Good pay job is not easy to seek....Well, as a "superwomen" i can handle it, right? Hey, is sleeping, gtg now. Wish 2molo will be better day, i believe... u??

annie said...

hey...wrong typing... Should be SLEEPY not SLEEPING la...apa la.... hihi :)

Unknown said...

Superwoman, thanks for coming that night, thanks for the support and I really touchy when I saw you......

MUAK! Thanks buddy!